Dåligt med uppdatering..

Jaa men 3 veckor innan påsk hade vi väldigt mycket i skolan och jag satt mesta dels hemma eller i skolan och pluggade.. ussch de va jobbigt men nu börjar det lugna ner sig.. På måndag går jag ut på praktik i 6 veckor.. så under den tiden ska vi skriva ett projektarbete man ska vara två och två så jag och Maria ska arbeta på de.. vi har börjat lite lätt meeen är väll skönt att bli klar så snabbt som möjligt..

Under påsken tog vi det bara lungt hemma hon mina föräldrar.. 

Jag har fått sommarjobb nu, ska jobba i stort sätt hela sommaren.. men pengar behövs väll jag ska vara på ett gruppboende med funktionshindrade.. verkar bra..

Idag ska jag iväg och förhoppningsvis få schema för hur jag ska jobba under kin APU ska vara på hemtjänsten på norrby. sen efter de ska jag iväg en snabbis till skolan och få lite info och papper om Apu.. Sen blir det nog bara hem och plugga lite sen hämta jonas på jobbet..  sen ikväll händer lite saker som jag inte skriver här just nu.. gör de i morgon eller ikväll..

På lördag är det jobb som gäller dom ringde och frågade ska jobba mellan 9 - 16 och på söndag är det jobb mellan 12 - 16.. ska se om jag hinner slinka in och tvätta bilen nått innan annars få det bli i veckan.. för de måste göras och så ska det bytas vinterdäck till sommardäck sköönt de låter så mycket nu..


Neej nu ska jag göra mig klar för att åka.. Ha det bra.. PussHej

Kommentarer
Postat av: Bästis

va skönt att slippa skolan en sväng och åka ut på praktik. Jag har precis börjat skriva mitt examensarbete och det är så skönt att slippa alla tentor nu och bara planera plugget själv. Grattis till sommarjobbet också. Själv har jag inte lyckats hitta någonting än.. men brukar oftast fixa sig i sista minuten :)



Ha det bra, puss&kram!

2010-04-09 @ 16:17:19
Postat av: svar till sara..

Jaa det är skönt.. fast kommer kännas lite tråkigt och inte träfa alla varje dag.. :) jaa åå va skönt måste kännas bra att snart vara klar :) Taack.. PussOKram.. Ha det bra..

2010-04-10 @ 07:43:49
Postat av: linda

men skriv vad ni gjorde då!! jag är ju dönyfiken!

2010-04-12 @ 08:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0