Helgen...

Jaa i fredags skrev jag ju att vi skulle göra en sak.. och de va att Micke hade fyllt år i veckan och då bestämmde Lina, jag och Jonas att vi skulle överaska han med något.. Så vi spelade Laserdom runt 16:00 och efter de åkte vi hem och bytte kläder och gjorde oss fina för en middag på La Copita med mat och Vin.. Efter de va det dags för 1 timmes bowling så kvällen var super bra..  =) riktigt roligt va det..

Lördagen va det dags för jobb för både mig och Jonas.. så vi jobbade på dagen och senare på kvällen åkte jag och Linda till Jasmine och hennes kille som hade en lite fest.. =) väldigt trevligt va det de va nyktert för både mig coh Linda vi jobbade Söndagen..

Söndagen va det dags för lite jobb igen men inte för Jonas han ängnade dagen istället åt att vara snäll och byta mina vinterdäck till sommardäck :) Taack Älskling..
Eftee de va jag, Jonas, Lina och Micke iväg och körde Gokart va extra pris nu när det va påsklov.. va första gången jag körde och jag kan ju inte säga att det va super roligt trodde de skulle vara bättre men men.. efter de köpte vi pizza och åt hemma hos oss..


Måndag va första dagen på min Praktik på hemtjänsten här i Borås.. ska vara där i 6 veckor och har en jätte bra handledare och resten av personalen är väldigt trevliga kände mig väldigt välkommen.. så det kommer bli 6 st bra veckor..  =)

I måndags efter praktiken så åt jag och jonas mat sen åkte vi till tror det heter Rya Åsar och gick upp till en utsiktsplats där uppe på berget man såg verkligen ut över HELA Borås och solen va ju framme med klar blå himmel så det va helt underbart vackert där uppe.. Enda nackdelen va att det va ren bergsklättring upp på vissa ställen :)   meeen va fan jag och Jonas brukar ju klätra i berg lite då och då så det va ingen fara..

Idag Tisdag va det praktiken igen och lika bra idag va det.. När jag kom hem åkte Jonas iväg direkt nästan för han skulle kolla på motorcykelkläder..  =)   och sen träna efter de..

Nu har jag nyss
DAMSUGIT
TORKAT ALLA GOLV
DAMMAT ALLA YTOR
OCH BYTT GARDINER I VARDAGSRUMMET..

nu blir det diska och sen bara ligga i soffan och glo på tv.. Sen sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0