Lördag

Idag och jag är ledig..  Men vankade av ett regnväder inte roligt.. Och jonas skulle spela match idag så de va synd annars hade jag tänk vi skulle ha gjort något roligt. jag satt och funderade på vad jag skulle hitta på och städning stod iaf på schemat. Men så ringde dom från max och undrade om jag kunde åka och häta lite varor..  Så de gjorde jag eftersom att jonas ändå skulle åka bort. Så jag åkte till Göteborg, Ullevi och hämtade lite saker och sen hem igen och då började jag städa..

Senare kom jonas hem runt 17:00 då åt vi mat och nu sitter vi och kollar på tv. Jag ska jobba i morgon mellan 09:00 - 16:00 så det blir en hyfsad tidig kväll..


  Tur att man kan läsa FagerstaPosten på datorn. =)  Men jag tror och hoppas att jag får ett kuvert på posten snart den ett riktigt utklipp i..  en liten pik till mamma, men du brukar skicka..   =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0