Måndag, tisdag och torsdag

har jag tränat hitils denna veckan och idag torsdag blir det två pass ett pass i morse 06:30 blev det spinning och nu 17:30 blir det ett bodypump pass..  =)  jag ska verkligen hålla i med träningen nu.. 


Ikväll ska jag jobba på Max Elfsborg har hemma match dom möter ett Italienskt lag Napoli.. så det blir nog mycket folk..  det sägs att det ska bli väldigt stökigt att de italienska fansen är stökiga men hoppas på det bästa..  

Inget kan ju vara värre än när Holland var här för något år sedan då hade ju vi nästan holländare innanför våran kassalinje dom va helt gaaln..  =)   men det är roligt att jobba när det häder något.. Lite synd bara att matchen börjar så sen 20.45..  Så jobbar fram till 23 ikväll.. 

I morgon kväll kommer Syster Matilda och mamma och pappa hit på besök dom stannar till Måndag.. Det blir Ullared och lite såånt..

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-01 @ 14:36:42
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0