söndag

Och jag har jobbat mellan 09:00 - 17:00. och vilken kaos dag men de är lite roligt när något händer..  Jag stod i köket och så skulle jag ta kött som va färdiga från grillmaskinen och då ser jag att det flammar orange färg och då kollar jag in i grillmaskinen och ser att där inne brinner det för fullt.   =)  oops tänkte jag och ropade på magda som slängde en kolsyresläckare åt kim som han fick spola in i maskinen..  Kul när det typ är full kö så vi fick grilla 4 kött i taget på våra lilla kycklinggrill..  Men det löste sig sen iaf så längde det inte brinner så är ju allt lungt..  =)  Och bara en massa nya har det varit oxå så man är ju helt trött i huvudet efter allt skrik efter magda och en gråmössa..  SNÄLLLA tänk lite själva de föesta saker är ju helt självklara.. Men men...

Nu ska jag bara ligga i soffan och slappa framför tv ni har nyss ätit och nu står inget mer på schemat.. i morgon är det skola igen.

ska sen på kvällen i morgon åka hem till Magda och Fabian och kolla in deras nya lägenhet sen ska jag och Magda träna Bodypump kl 19:35..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0