Träning..

Förra veckan tränade jag måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Denna vecka har börjat bra iaf tränat måndag och tisdag än så länge  =)

Idag va jag tvungen att köpa en jacka på Interaport för det va ett riktigt fynd tyckte jag iag..  =) en svart Mckinley jacka som tål regn och vind.. för 400kr.. den kostad i normal pris 1200kr.. det va halva rea priset.. är så nöjd..


Denna veckan i skolan har vi studiebesök Onsdag, Torsdag och Fredag..    

Sitter och kolla fångarna på fortet nu och sen efter de blir det sovning körde ett spinningpass kl 06:30 i morse..

Kommentarer
Postat av: linda

en sån jacka är jag oxå sugen på!! ska handla i dag, får se om det finns i uppsala..

2010-08-26 @ 07:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0