Besök i Norberg...

Måndag.

På morgonen på måndag tog jag tåget upp till Norberg där mina föräldrar och syskon bor.. Va framme 14:00..  Mamma kom och hämtade mig vid tåget. Och vi åkte hem..  På måndagen gjorde jag inte så mycket.. kollade på OS på kvällen..

Tisdag.

Tisdagen va oxå lungt va mest hemma hela dagen och bara tog det lungt..

Onsdagen.

Gick jag upp ganska tidigt för kl 07:30 va vi på väg till Västerås..   Och va gjorde vi där??  :) Jooo Emma va på ultraljud.. Jaaa   JAG SKA BLI MOSTER I SOMMAR  =)   Roligt... runt 13:00 kom Moster Linda, Magnus och Kusinerna Ester och Emil till mormor och morfar så då åkte vi dit.. Senare på kvällen gick Jag, emma, mamma, linda och morfar runt en sjö noren.. det va upplyst hela vägen med marchaller hunden alfred va med och lilla emil låg så gott i vagnen  =)

Torsdagen.

Torsdagen blev det ett besök hemma hos Sandra, Kristoffer och lilla gullungen Melvin.. Väldigt roligt och trevligt..

Fredagen.

Skulle vi har åkt över till Östervåla till Moster Linda och Kusinerna men då hade mannen i huset legat och spytt på natten så då vågade vi inte åka dit.. istället åkte vi till Avesta och hälsade på min gammel mormor.. där blev vi bjudna på mat.. 
på kvällen va jag och emma och pappa över till farfar och hälsade på lite..

Idag är det Lördag och idag åkte vi till Östervåla till moster och kusinerna.. Vaa full rulle på ester.. emil är ju bara ca 2 månader så han kommer inte så långt..  :) meeen är så himmla go att sitta och gosa med och lukta på..
Vi åt tacos och fikade där.. Va väll där i ca 6 timmar.. Åååå dom e så goa så man vill inte åka därifrån.. Lilla Ester är ju så himmla goo..

sen nu på kvällen har vi kollat melodifestivalen och nu kollar jag OS.. ska nog sova snart är så trött.. I morgon ska jag ta tåget hem.. Hopppas jag kommer ända hem och gärna i tid.. Idag har iaf alla tåg i herrljunga stått helt still och de är inte bra för jag ska byta tåg där.. Meen hoppas på bättre väder i morgon..ser inte ut som de nu iaf snön vräker ner här iaf..



Kommentarer
Postat av: Bästis

Synd att vi inte kunde ha setts något :( En annan gång.



Hoppas du kom hem i tid, typ alla tåg mot Göteborg var sena med flera timmar. Det var ju totalkaos med SJ idag. Jag var i Stockholm och jag hade tur att jag kom med ett tåg. Tåget jag åkte med var typ 4 timmar sent, fast jag hade tur som inte hade bokat något tåg och sen var det ingen som kom och frågade efter biljett heller så resan var gratis :))) Jag är glad att jag tog bussen till Stockholm. Hoppas SJ får ordning på tågen snart.

2010-02-21 @ 21:18:28
Postat av: Anonym

Heej jaa det va synd.. Joo jag kom 1 timme och 30 minuter för sent så de gick väll okej.. meeen guuud tåget var propp fullt.. satt på golvet i 1 timme och 30 minuter.. Pusss

2010-02-22 @ 13:52:35
Postat av: Bästis

va hemskt att behöva sitta på golvet. Jag stod upp halva resan. Jag stod där vagnarna delar sig och en dörr stod öppen hela tiden så det blåste kallt hela tiden och snö kom det också in. brrr hemskt! Men jag tror att jag klara mig från någon förkylning fast jag stod frusen en bra tag. Ha det bra! Pusspuss

2010-02-23 @ 16:45:47
Postat av: magdalena

ja jag vill oxå bli moster fast det kommer jag aldrig bli men faster går väll bra oxå. men allra hellst skulle jag vilja bli mamma men det ser ju inte så ljust ut för det...

2010-02-23 @ 18:38:03
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0