Idas Fredag...

Idag försov jag mig lite så jag gick upp kl 07:23.. åkte till skolan 08:00.. va inoformation om Sommarjobb i skolan som jag gick på..  Det höll på ca 1 timme.. Så efter de satte vi oss i matsalen och fikade lite.. jag tog en the och en macka..

Kl 11:00 började jag jobba på Max.. Va inte så mycket att göra.. Jag slutade kl 14.30... Då åt jag korvloda som jag hade med miig kl 15:30 va det nästa jobb som gällde så då åkte jag till sko kanonen och jobbade där till 19:15.. Vi hade faktiskt lite att göra för det har kommit massa nya sommarsko   =)    Så vi plockade runt i butiken så ska de få ut de nya skoran i helgen i butiken...   roligt..    Jasg köpte ett par skor 100 kr.. ordinarie pris 350kr.. kunde ju inte låta bli.. Lägger uten bild på dom i morgon.. Jag har kollat på dom ett tag men har inte gillar dom för dom har framsar meeen ojj så sköna dom va.. finns en lägre modell oxå som kostar lika mycket finns en risk att jag har dom hemma innan måndag för dom va oxå suuuper sköna  =) tror jag ska rensa ur lite skor i helgen för det finns nog mycket som kan slängas...  fast jag vill inte slänga skor men men..



Neej nu blir det snart sov time... Är sååå trött..  




God Natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0