Jobba

Dubbel pass i morgon.. Först ska jag till skolan en snabbis och lyssna på info om Sommarjobb.. Sen blir det att jobba mellan 11 - 14:30 på Max och sen jobba mellan 15:30 - 19:15 på Sko kanonen..   =) är bra att få in lite slantar va ett bra tag sen jag jobbade nu när jag har varit sjuk... 
Och nu är det Älsklingens tur att bli sjuk..

Träningen har det varit dåligt med nu när jag varit sjuk.. Men nästa vecka på Måndag då börjar hård träningen för då ska jag vara helt frisk har jag tänkt..   Jag har iaf inte ätit något godis sen i Söndags..    :) Braaa Ida med tanke på att jag åt varje dag innan  nästan.. 


Nu blir det lägga sig i sängen och läsa lite inför ett prov nästa vecka sen blir det sängen.. Sov på soffan i natt mellan kl 23.00 - 03:20 inatt för Jonas somnade före miig.. och han lät som 50 elefanter ungefär...  de va helt omöjligt att sova i samma rum... Hoppas på en bättre natt idag.. soffan är ingen höjdare..


Kommentarer
Postat av: Bästis

Haha! Visst är det dryg när de snarkar? Jag har jämt turen att somna före Robin. Men råkar man vakna till ibland kan man höra honom snarka och då brukar jag knuffa till honom lite så brukar det bli tyst :P

2010-02-05 @ 16:49:16
Postat av: Anonym

Jaa men som tur är så snarkar bara jonas när han är väldigt förkykld :)

2010-02-05 @ 20:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0