Tisdag...

Fick reda på igår att hela familjen hemma hade fått magsjuka natten till Måndagen och jag åkte därifrån på Söndagen.. Blir alltid lite orolig i magen när man hör talas om magsjuka för jag är såå rädd för att få det.. Meen på natten till idag Tisdag så va jag välldigt dålig i magen och lika idag på dagen med men jag har ju fått behålla allt jag ätit så det är nog bara inbillning eller en lite släng utav det bara..    =)


Idag va vi i skolan mellan 10-11.30.. efter de åkte jag hem och åt lite lunch.. sen kollade jag lite på tv och skrev en handlingslista.. Men när jag skulle gå ut till bilen och skulle åka till Ica och handla så va det en bil som hade parkerat precis bakom min bil.. Hur fan täker man när man parkerar framför en annan bil.. tur att jag inte hade brottom iväg om man skulle till jobbet eller passa någon annan viktig tid.. Meen jag gick in igen och senare när jag gick ut va bilen borta..   Irriterande...

Idag åt vi kasslergratäng jag kunde inte äta så jätte mycket men ska äta en gång till ikväll så jag får i mig mat iaf.. Jonas är iväg och tränar nu och jag håller på att vika ihop all tvätt som vi tvättade igår.. det går an att tvätta men sen att vika allt och lägga in de i garderoben det är verkligen inte roligt..


Nej ska tända lite ljus nu och sen avnjuta en kopp the när jag är färdig med tvätten..



Kommentarer
Postat av: Bästis

Jag skulle skrivit ett argt meddelande och satt på bilen!!! Fy skäms på sånna människor!

2010-02-23 @ 21:14:09
Postat av: Anonym

Jaaa jag fattar inte hur folk tänker.. Om jag ska parkera en bil så ställer jag mig ju inte bakom en annan bil.. Hur tönker man? =) jajaaaa jag hade ju iaf inte brottom iväg som tur va.. För det hade inte ens gått och trixa sig ut.. Meen lappar och så tänkte jag inte alls på :)

2010-02-24 @ 07:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0