Lite sen uppdatering..

Men jag vill ladda upp bilder och jag har inte haft någon kamera sladd.. och sen ha rjag varit lite lat oxå.. men nu kommer det en uppdatering..

NYÅRSAFTON..

Jag och jonas va själva hemma. På dagen tog vi det bara lungt va till Ica och handlade lite. Sen lagade vi mat, förätt blev toast med skagenröra på. Huvudrätt blev kyckling med philadelphiaost och soltorkadetomarer inlindad i bacon med egen potatisgratäng och en god sallad till de. Och till efterrätt blev den en chokladkaka med massor med  choklad i.. och till de drack jonas öl och så drack vi vin.. Riktigt gott och mysigt va det. 
 
Sen kollade vi på tv och bara myste.. när klockan va 12 hade både jag och jonas nästan somnat i soffan men vi va ju tvungna att gå ut och kolla på alla fyrverkerier så vi masade oss ut och tittade iaf.. sen somnade vi :)


Här kommer lite bilder från vinter 2009..

 Utanför våran lägenhet..

 Ett fint vinter träd..

 Ån i Norberg på Julafton..


Sen fick jag en ny kusin som heter Emil den 22 december så måste ju lägga ut lite bilder på den sötisen.. Älskar bebisar..


 Lilla Emil föddes 22 December 2009. 50 cm lång och vägde 3100g.. Så sööt så man skulle kunna äta upp han..

 Jag och lilla Emil..


Jag kan säga att vi har mycket mer snö nu i Borås än vad det visar på dom bilderna från Nyårsafton.. Mycket mycker mer snöö och det snöar just nu utanför fönstret.. kan inte bli mysigare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0