Vecka 3

Jaa nu har vi börjat på vecka 3.. Nu har det börjat på riktigt i skolan även om vi hade en lite redovisning igår vi gjorde en teater som gick jätte bra..

Och nu ska jag börjar skriva lite här om min träning för  nu jädrar måste det börjas tränas och de har jag sagt många gånger men nu är det på riktigt och en stor skärpning för jag kan inte ens kolla miig i spelgeln längre får ångest varje gång jag ser mig i en helkroppsspegel.. Usssssch mår verkligen jätttte dåligt så nu är det skärpnging...


Måndag: blev det ett BodyPump pass på 60 min
Tisdag:  blev det oxå ett BodyPump pass på 60 min.
Onsdag: vila har så mycke annat att göra så hinner inte tyvärr..
Torsdag: Spinning har jag tänkt och kanske en prommenad eller en löpar runda på kvällen.
Fredag: har inte kollat vad som finns än men något blir det..   :)
Lörda och Söndag: blir det nog bara prommenad eller löpning...



Kommentarer
Postat av: Anonym

helst så ska man ju inte träna samma muskelgrupper två dagar i rad, så bodypump på tis och mån var inte så bra gjort :P

2010-01-19 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0