Vill verkligen inte....

Bli sjuk.. i morse när jag vaknade hade jag jätte ont i halsen.. och hela dagen idag har jag kännt lite i halsen och det känns som om att mitt huvud väger ca 500 kg..  är jätte tungt.. jag har varken tid eller lust att bli sjuk nu..

Så idag blev det ingen träning och jag som måste måste träna men jag kände att om jag inte mår bra då är det inte  värt att träna heller.. så jag hoppas på att jag mår bättre i morgon.. i morgon ska jag jobba mella 18-22 på Max..  Sen på Torsdag hr vi redovisning i skolan.. men vi är färdiga så det går nog bra hoppas jag.. 

Idag efter skolan har jag inte gjort mycket. Lagat mat, ätit och bara legat i soffan och kollat på tv.. nu har jag nyss vikit ihop alla tvätt som vi tvättade igår och nu ska jag snart lägga miig i soffan igen och kolla på tv sen blir det sängen tidigt idag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0