Onsdag och Torsdag..

Va jag ledig och de va väldigt skönt och behövligt efter en fredag till söndag med 28 timmars jobb plus att jag jobbade 8 timmar både måndagen och tisdagen så ledigheten va väldigt sköön.. 

Onsdag åkte vi till Jönköping och gick och kollade lite och åt mat..  Sen torsdagen va vi bara hemma åkte en sväng till knalleland och senare på kvällen köpte vi en engångsgrill och åkte till Almenäs och satte och där och grillade kyckling och grönsaksspett.. 

På kvällen va det torsdagskväll och de va Timoteij och Nanne Grönvall som va denna gång..  efter de åkte vi hem..

Idag blir det jobb mellan 14-21 och efter jobbet blir det nog löpning för mig och Linda. Vi började med 4.5 km, sen 4,5km igen en annan dag och sen 5,5km och sen 6km och i onsdags sprang vi 7km..  =) vi har sprungit varannan dag i snart 2 veckor nu..   =)  riktigt duktiga är vi..

 Grillmästaren.. 

 Jag har gjort grönsaksspetten..



Och här kommer en bild på ett par skor jag köpte för några veckor sedan.. Dom va på rea och kostade 199kr.


Kommentarer
Postat av: David

grönsaksspett lät väldigt gott =D

2010-07-25 @ 19:13:35
URL: http://davidoooo.blogg.se/
Postat av: Ida

ja det är de..

2010-07-26 @ 10:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0