Onsdag..

idag och jag börjar jobba kl 15:00 oc h jobbar natten.. slutar i morgon torsdag kl 09:30.. då åker jag direkt till Falkenberg och hälsar på mormor och morfar i husvagen.. och sen på kvällen när dom ska iväg på teater så åker jag över till Halmstad där Linda, magnus, ester och emil befinner siig och hälsar på dom lite sen åker jag tillbaka till husvagnen i falkenberg och sover kvar där till fredagen..

Fredagen åker jag hem mot bors igen runt 12:00 för jag måste vara hemma runt 14:30.. för efter det någon gång ska vi packa bilen och åka till Tjön med våra älskade vänner Lina, Micke.. ska vara i husvagn där över helgen.. =) och de ska bli kanon väder säger som på vädret så de hoppas vi verkligen på..  Kommer tillbaka till Borås igen på Söndag..


Nu har jag nog packat allt för att sova på jobbet och att sova hos mormor och morfar och börjar packa lite för sovning på Tjön fortsätter med de på fredag.. 

Kl 12:30 ska jag vara i stan och träffa Linda för en fika innan jobb..  så nu blir det inte att jag kan använda datorn förens på fredag eftermiddag.. 

Soliga Hälsningar..


Kommentarer
Postat av: Anneli

hej jag är med i en tävling för att bli en guru bloggare på utbytesstudent.se men för att vinna så behöver jag fler besökare så klicka gärna in på min blogg, det tar bara 1 sekund och allt du behöver göra är att gå in på den, inget annat!! om du inte vill förståss

2010-07-07 @ 12:23:25
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0