Dagen före midsommarafton...

I dag är det torsdag den 24 juni..  Oojj va fort sommaren går nu är snart hela juni slut och vart är den riktigta sommaren??  den börjar komma typ nu hoppas jag iaf.. 

Idag har jag jobbar på skokanonen mellan 10 - 14..  Va lite att göra så tiden gick fort..  När jag kom ut va det kanon väder ute och jätte varmt typiskt skulle man ha legat och sola i stället.. Den nu på kvällen åkte jag upp till kransmossen och sprnag runt 5 km slingan.. 

I morgon är det midsommarafton.. tyvärr så ska jag jobba mellan 14-21 så för mig blir det inget midsommarfirande förutom lite god mat och jordgubbar innan jag börjar..  Vet inte vad Jonas ska hitta på..   

Börjar sommarjobbet i morgon så är lite nervös hur de ska gå men de går nog bra tror jag..   =)

Ska sova nu God Natt och sov så gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0