Fredag och Lördag

I fredags så gick jag upp tidigt och tvättade.. Sen tog jag tag i att börja städa hemma började rensa massa saker och lägga i ordning i hyllor och i lådor.. hann inte färdigt för kl 13:30 åkte jag och hämtade Jonas på jobbet så åkte vi till Ullared och handlade lite smått och gott..   ska lägga ut en bild på allt jag handlade lite senare.. 

Vi kom hem runt 19:00 vek jag ihop alla kläder och sen la jag mig i sängen och kollade på tv.. 
Kl 01:30 ringde Jonas klocka för han åkte till göteborg 02:00 han och kristoffer skulle åka till tyskland och handla..

Lördag. När jag vaknade idag hade jag fått ett sms av jonas 05:30 och då va dom i Danmark stod de så jag vet inte riktigt när dom va framme i Tyskland.. Han kommer hem idag igen men när vet jag inte.. 

idag har jag fortsatt och plocka lite här hemma och sen tog jag en paus och åkte in till Knalleland en sväng.. Köpte ett par skor, shorts och ett arband och ett diadem till håret.. 


Ååååååå va jag vill ha sol och varmt nu vill använda alla sommarklöder, kläningar och shorts m.m... Sen vill jag kunna ligga vid sjön och sola så man blir brun och bara ligga där och njuta.. men men hoppas den kommer men hade ju varit perfekt om den kom när jag va ledig..


I morgon ska vi kanske åkta till Lisseberg om vädret tillåter.. Hoppas det inte blir som idag det har ju ioförsig inte  regnat meeen oojj så det har blåst.. man blåser ju ivväg när man är ute nästan..

Nu blir det fortsättning i städningen ska åka och slänga kartonger och papper och handla lite på ica..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0