Hemma i Norberg..

Idag har jag solat miig =) äntligen har verkligen längtat efter att få lägga mig ute på gräsmattan i en stol och sola..  Sen efter ett tag la jag och matilda oss på en varsin madrass och flöt runt i poolen och solade..  =) va riktigt gott.. låg och tänkte på att jag låg på ett hav ute på en thailändsk ö...

Sen va jag och mamma hem till Emma och kollade på deras lägehet den va riktigt stor och fin.. 

Kl 6 idag va jag och maggis ute och sprang och gisssa hur långt vi sprang..  jooo det längsta ajg har sprungit i år 7,5 km..  =) är riktigt stolt över att jag klarade mig runt hela..  Mycket är maggsi hjälp hade jag sprungit själv hade jag inte sprungit så långt..  Meen nu jäklar ska jag ta tag i detta med löpning för nu har jag bevisat att jag klarar av det och orkar..

I morgon hoppas jag på sol igen så jag kan sola ännu mera... GOD NATT

Kommentarer
Postat av: maggis

vi hinner några vändor till.. kanske ikväll ?=)

2010-06-18 @ 11:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0