Sommaren har kommit

och jag hoppas att den stannar heeeela sommaren.. Inte för att jag tror de men man kan ju hoppas..  =)

Sommarjobbet går jätte bra verkligen.. nu är det 5 dagen och snart har jag gjort en hel vecka..  Har haft en nattjour och den gick bra sov inte så bra men alla andra sov hela natten lång..  Så det va sköönt att inte behöva gå upp iaf..  i morgon har jag en till.. 

Idag har jag varit ute på en löptur igen och idag gick det tungt kan bero på att de va typ 30 grader varmt.. men jag sprang iaf 4.5 km de gick inte suuper fort men inte i snigelfart heller hoppas jag..  

I morgon blir det lunch med Linda och Emma sen börjar jag jobba 15:00 och sen slutar jag på torsdagen kl 09:30 så då har jag hela torsdagen ledigt.. ska fika med några i klassen på kvällen och senare på kvällen är det premiär för sommartorsdagarna..
Nu blir det snart sängen tror jag för mig började kl 07:00 idag..  Tror iaf att dessa veckor kommer att gå fort för varje dag jag jobbar så bara flyger tiden iväg konstigt för man gör ju inte överdrivet mycket.. men det är bra..


SOLIGA HÄLSNINGAR FRÅN BORÅS..    //  Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0