Sommmar..

Äntligen har sommaren kommit =)   I tisdags fick vi sommar lov.. och nu har verkligen värmen kommit har varit varmt ända sen i Måndags..  Denna vecka har jag jobbat på Max ska jobba i morgon oxå sen har jag inga fler fasta tider där nå mer i sommar..  på tisdag och onsdag ska jag gå brevid på mitt sommarjobb och sen börjar jag den 25 juni.. 

Jaa va har man gjort i veckan bara jobbat och njutit av solen och värmen i torsdags fikade jag med Linda efter jobbet..

Nästa vecka är jag ledig alla dagar förutom tisdag och onsdag då hoppas jag att jag ska kunna ligga vid sjön och sola lite så man får lite färg på siig är ju blek som jaa vet inte vad blek iaf..  

Neej neeej nu har jag kollar på Änglagård den andra sommaren som gick på tv så nu blir det snart sängen känner jag har sovmorgon i morgon för jag börjar sent  morgon sköönt att få sova ut..



Kommentarer
Postat av: matilda och pappa

heej heej nu ar vi i tunisien fran pappa och matilda

2010-06-09 @ 14:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0