Helg.. lite tidigare..

Jaa fick helg en dag tidigare va ledig i Fredags.. Och det va Lina också så vi åkte först ut till Visko fanns mycket fint speciellt massa fina vår och sommar skolr.. men köpte inget..

Sen åkte vi in till stan och åt thaibuffe till lunch, va in på H&M och köpte mig en vår och sommarjacka och en billig halsduk.. Jackan va billig den med 299kr..   och så körde vi vidare till ittala och där hittade jag fina plåtburkar att ha saker i.... och till en sista affär Lagerhouse.. där köpte jag en The kanna som jag har kollat på ett tag, 35 kr =) som hittat.. Sen åkte vi hem till var och en..

Jag och Jonas kollade på Lets dance och åt pizza sen somnade jag..


Idag Lördag har Jonas varit och spelat match, jag har rensat ur kyl och frys och skafferiet blev ganska många soppåsar att slänga meen skönt att bli av med allt gammalt.. Sen damsög jag och skurade golv.. Sen tog jag en varm prommenad i det fina vårvädret helt underbart sol ute   :)

Har haft fönstret öppet hela dagen idag och det har inte ens märkts  :)


Ikväll kl 18:00 har vi bokat bord på Oliven med våra Älsklingar.. Lina och Micke. Kristoffer och Denise kunde inte men efter vi ätit ska vi åka hem och kolla på melodifestivalen Finalen och då kommer Kristoffer och Denise..  =) Mysigt..

Så nu har jag nyss duschat och ska göra miig klar sen ska jag plugga lite innan vi åker.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0