Måndag och Ny vecka framför oss..

Jaa då va det Måndag idag början på vckan.. Min dag började med att jag gick upp 07:00 och tvättade.. Skolan är stängd idag oxå.. Asså nu kan dom väll skotta av det där jädra taket så vi kan komma in.. vi hamnar ju efter jätte mycket nu...  Meen men inte vårat fel..

Kl 11 ska jag vara hemma hos Emma då ska jag köpa med mig lite frukost/fika och så ska vi sitta hemma hos henne.. Då får jag äntligen se lilla felix..   =) ska bli roligt..

Jag ska oxå åka in till knalleland och skicka efter en lite hemlis till en viss person.. Sen ikväll kommer Kristoffer och Denise hit hoppas Lina och Micke kan komma oxå..

I morgon kommer mamma och Matida hit med tåget.. Nu ska jag bädda sängen..  

Kommentarer
Postat av: emma

vem ska få en hemlis? :P

2010-03-01 @ 21:24:41
URL: http://emmmmaf.blogg.se/
Postat av: magdalena

uppdatera

2010-03-05 @ 22:02:12
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0