Paarty.. Lördag

Jaa i Lördags jobbade jag först sen va det bara hem och hoppa in i duschen och sen fixa siig för att åka till ted en klasskompis.. då va Anna-lena redan där och sen kom lite flera så det va en liten klassfest :)   sen gick vi hem till Jonathan som bara bodde några lägenheter bort och kollade på hans nya lägenhet.. Sen tog vi bussen till Stan.. runt 21:30..

Vi började inne på harrys.. va hyfsat mycket folk så vi dansade och hade roligt..  Jag, annalena, patricia, lilly och jonathan och hans kusin..


seen fick vi nog där så då gick vi till Grand.. och där är det 25 årsgräns..  =) Meen lilla ida som bara är 22 kom in dom frågade inte ens :) bara att kliva rätt in.. härligt..  där slutade kvällen runt 02:00  seeeent för miig.

Jag tog en taxi hem och va hemma runt 02:20..  Slockanade direkt i sängen kännde miig som en 60 åring det är aldeles för sent för miig.. Fyyy börjar bli gammal..  =)

Jonas va ju i göteborg och festade så han hade kommit hem runt 03:00 men då sov jag..   =) idag va vi lite sega och trötta på morgonen men så fort vi hade fått i oss lite frukost kvicknade vi till.. och nu är Älsklingen och spelar match undra hur han och micke mår?  =) match efter utgång tror jag inte går så jätte bra ihop..

Ikväll blir det kanske filmtittande annars blir det en tidig kväll...


TACK til ldom som va med igår.. suuuper roligt va de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0