Tisdaag och en tröök dag..

Va så himmla trött igår så jag och Jonas gick och la oss kl 21:30 och vi sommande nog direkt..  =) meen va ändå trött i morse när kl ringde 07:00 och jag bara hörde att det regnade och då vill man ju inte gå upp ur sängen?..  Neeeej verkligen inte.. Fyyyy vilket tråkigt väder all snöö är väck nästan nu men jag vill inte ha regna såååå tråkigt.. 

Idag kl 10:00 har vi prov sen slutar vi efter de.. då ska nog jag och Maria gå ut och äta lunch och sen ska jag nog åka iväg och handla sen ikväll ska Jonas träna och då ska Linda komma hit och hälsa på..   =) se om jag ska baka något paj kanske..


Neej nu blir det en kopp kaffe och sen skriva handlingslista och åka mot skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0