Veckan som gått..

I Tisdags kom Mamma och Matilda hit med tåget.. dom kom runt 20:00 på kvällen..  Sen i veckan har jag gått i skolan, mamma och Matilda har varit i knalleland nästan varje dag vi har shoppat lite saker :) bla en väska, jeans har jag handlat..

På fredagen runt 14:00 kom pappa och Emma och wilma hit.. vi åkte och spelade bowling det gick inte bra för mig iaf.. usch de dåligaste jag nog har spelat sen länge.. 

På lördagen åkte vi in till Stan och sen vidare till knalleland.. handlade lite och fikade lite.. jonas va och spelade fotbollsmatch och de vann.. När han kom hem så köpte vi pizza och sen kollade vi på Melodifestivalen Andra chansen...

Idag Söndag gick vi upp och kollade på Vasaloppet.. Sen när den fösta gick i mål runt kl 12:00 åkte familjen hem. .Så jag va hemma och pluggade sen kom Jonas hem runt 15:00 han va tvungen att jobba idag igen stackarn.. 

Kl 17:00 ska jag åka iväg till Jobbet och jobba till kl 21:00 dom ringde och frågade igentligen har jag ingen lust men kan lika gärna jobba som att bara sitta hemma.. har sagt nej nu så mycket.. 

I morgon kl 15:00 måste ni hålla tummarna för miig..   =)   får reda på varför sen..

Kommentarer
Postat av: Bästis

Jag vill också shoppa :)



Jag håller tummarna!!

2010-03-09 @ 22:09:29
Postat av: Linda

Vad gör du för ngt hemligt?? berätta!!

2010-03-11 @ 11:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0