Blogg torska...

Jaa verkligen vet inte alls vad jag ska skriva..  =) har inte orkat uppdatera heller.. Meen men nu tänkte jag väll att jag får göra ett försök..

Nu har skolan börjat igen denna vecka sen är det sommarlov om 1 vecka.. Ett kort typ 1.5 vecka bara men men det får bli utlnadet i februari istället.. 

I morgon ska vi åka till Statsmissionen på studiebesök med klassen.. ska bli intressant..

i söndags va vi ute i seglora och grillade med vännerna. Lina, Micke, Denise, Kristoffer och Denis vän Sanne.. Va väldigt trevligt..

Idag har jag och Jonas åkt runt och kollar i en massa olika butiker hela dagen tiden bara sprang iväg..  Åååå jag vill vinna massor med pengar så jag kan köpa sommarkläder..   =) finns så mycket fint nu..

I morgon är det en husvisning i Dannike hoppas på det bästa...


Nu blir det sängen.. God Natt Sov Så Gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0