Första dagen på Praktiken..

Första dagen på min praktik på IVA var verkligen toppen, jag trivs jätta jätta bra. Jag skulle verkligen kunna tänka mig att jobba där..  Helt underbar personal och den omvårdnad och sånt som jag vill jobba med i framtiden..  Förutom på Ambulansen då =) som förtillfället är drömmjobbat..

Jag började 06:30 idag.. Och jag tycker redan att jag har lärt mig ganska mycket. Men det är mycket nya intryck och väldigt mycket nytt, men jag är helt säker på att jag kommer att ha lärt mig väldigt mycket efter dem här 4 veckorna och jag har såån tur med mina handledare oxå har haft kanon handledare på alla mina praktiker.. 


När jag kom hem så lagade jag mat och sen tog jag det lungt en liten stund innan jag åkte till gymmet och körde 60 min bodypump med Linda.. 

I morgon har jag en till dag tur sen har jag onsdag och torsdag kvälltur och sen ledig fredag till söndag.. men ärligt talat så vill jag inte vara ledig för jag tycker det är så roligt..  Men jag jobbar ju gratis och behöver vara ledig några dagar.. 

Kommentarer
Postat av: Sara Fard

Va skoj att du hamna på ett bra ställe :) Vill också ha praktik!! Njut av praktiken i 4 veckor nu ;)



Pusspuss

2010-11-15 @ 23:42:40
Postat av: Svar Sara

Jaa det ska jag verkligen göra.. trivs såå bra.. :)

2010-11-16 @ 15:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0