Kurs Sjukvård..

Idag började jag den sista kursen på Omvårdnandsprogrammet och det var Sjukvård på 200 poäng med 4 veckor praktik oxå.. 

Och den här kursen kommer bli tuff tror jag är riktigt mycket attr göra men men de ska nog gå bra de oxå..  Får bara jobba lite mindre så går det =) ska bli roligt med praktik oxå och då hoppas hoppas jag verkligen jag får vara på sjukhuset på någon avdelning.. skulle verkligen vara perfekt och suuuper roligt..  =)

Jaa vad har mer hänt här i Borås då..  Inte så mycket jonas jobbar, jag jobbar och går i skolan och sen händer det inte så mycket mera..  

Är riktigt kallt här idag och dom har lovat snö i morgon här så jag hoppas verkligen att de kommer lite snö..  =)  

SNÖ VILL VI HA   =)  



God Natt och sov så gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0