Supeerweek på gymmet...

Jaa denna veckan är det massa specialpass på gymmet riktigt roligt än iaf..  Jag och Linda försöker testa ett pass varje dag denna veckan tänkte vi..  =) 

Måndag:  Igår måndag va det Scooterspinning med bara tempospinning och de va riktigt jobbigt kan jag lova.. har träningsverk i armarna idag av någon konstig anledning eftersom att man cyklar med benen men vi stog upp mycket..

Idag Tisdg ska vi testa på HeavyPump är nog ett jätte tufft Bodypump pass låter det som..  =) 

Och på Onsdag ska vi försöka oss på Thaiboxning =) ska bli riktigt spännnade och se hur jag och Linda klarar av detta..

Torsdag ska vi köra nåttt som heter MonsterCombat det är BodyCombat fast i 120 min alltså träna combat i 2 timmar jag var helt död efter 45 min förut när jag körde de. Så detb blir oxå spännande..

På fredag blir det nog idolspinning och på lördag blir det nog bodypump i 120 min oxå 2 timmar..  Fyyyy va jobbigt men roligt att utmana siig själv.. 


Jaa de va om träningen.. I morgon ska vi ha studiebesök igenn HELA dagen så jobbigt när det är hela dagen man är ju helt slut i huvudet efter 3 studiebesök.. men men.. 

Nu ska jag byta om för träning..  Hoppas jag överlever den så jag kommer hem..


Vill bara säga en sak. TA HAND OM ERA NÄRA OCH KÄRA FÖR MAN VET ALDRIG VAD SOM HÄNDER SAKER KAN HÄNDA FORT OCH EN PERSON SOM STÅR EN VÄLDIGT NÄRA KAN FÖRSVINNA FORT OM MAN HAR OTUR..


Kommentarer
Postat av: fredrik

Nu är Alvins blogg igång.

2010-11-02 @ 19:54:22
Postat av: Sandra

Åh va duktig du är Gumman!

Är det bra med dig ?



puss och kram

2010-11-04 @ 10:20:57
URL: http://livetsskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0