Veckorna bara springer iväg.

Det är redan 1 Oktober idag, vart tog September vägen.. alla dagar bara rusar förbi en.
Har varit i skolan i veckan och jobbat 1 dag på skokanonen..  Träningar har gått rigtigt bra den här veckan.

Måndag - Bodypump 60 min
Tisdag - Spinning (Aktivio) 45 min
Onsdag - Bodypump 45 min + Simmar 40 min 35 längder det blev 875 meter
Torsdag - Bodypump 60 min

Ska se om jag kan få in ett pass i morgon oxå Lördag om jag orkar gå upp till 09:00 skulle vara skönt med sovmorgon men de får vi se..

Idag Fredag blev en vilodag, va i skolan och började jobba på ett grupparbete jag och Maria ska göra ett rollspel. vi kom väldigt långt på ca två timmar som vi satt och jobbade så vi kunde åka hem kl 11:00.

Då åkte jag in till stan och skjusterade mina glasögon, hämtade lite resekataloger och köpte blommor. När jag kom hem tog jag det lungt ett tag sen började jag plocka undan massa saker som stod framme.

Runt 16:30 åkte Jonas iväg ha skulle Bowla och äta mat med sina jobbarkompisar, så jag åkte till ica och handlade mat till mig och lite godis och ostbågar som jag mumsade på till Idol.

När jag kom hem så åkte dammsugaren fram och en hin med skurmedel och en mopp så blev det även rent på golvet här hemma.

Jag tända alla ljus och satte på mig mina fula myskläder och gosade ner mig själv i soffan med godiset framför mig och har nu kollat på Idol.  Har nyss skrivit in rollspelat på datorn och undrar nu bara när Jonas ska komma hem, har inte hört nått från honom och han visste inte när han skulle komma hem. Men han dyker väll upp när dom är klara.. Är skönt att få lite egen tid ibland.


Kommentarer
Postat av: bästis

Ooh du är duktig på träningsfronten :) Önska att de hade lite roliga pass på gymmet här på skolan också.

Resekataloger? :) Vad blir nästa resmål?



Pusspuss på dig

2010-10-02 @ 03:16:52
Postat av: Svar bästis

Jaa det är roligt att gå på pass.. :) är jag bara på gymmet så blir det att man inte tränar så mycket men går man på pass så måste man ju hålla ut hela tiden :)



det blir nog thailand igen i januari eller februari :)

PussPuss

2010-10-02 @ 15:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0