En helg i Norberg..

I torsdags kl 14:03 gick mitt tåg hem till Norberg. Va i Norberg runt 19.00..  Där hämtade mamma, emma, matilda och Tindra mig med bilen och för en gångs skull va tåget i TID.. helt otroligt SJ i tid det är nog första gången..
Då sov jag hemma hos Emma, David och tinda mellan torsdag till fredag. Tindra sov hela natten...

Fredag.
gosade med tildra hela morgonen och förmiddagen. Kl 13.45 hade jag fått en tid hos Sandra på kubera hon skulle plocka mina ögonbryn..  Sen när Matilda hade slutat skolan ca 14:30 så åkte jag mamma, matilda, emma och tindra till borlänge och gick inne  i kupolen och shoppade lite.

Lördagen.
På lördagen va jag och pappa först och hälsade på farfar på förmiddagen.. Sen kl 14.00 så va vi bjudna på mat hemma hos gammelmormor.. Det va vi, mormor och morfar, och så kom Fredrik, Helene och alvin oxå det va roligt att få träffa Alvin de va inte igår..  =)

Söndag.
Jaa idag har jag inte gjort så mycket alls packat ihop mina saker och så har jag varit upp till klockargården och köpt ljus.

Och så klart så har ajg gosat medmin lilla prinsessa Tindra. Hon är ju världens goaste..  

Just nu sitter jag på tåget. pappa hade ett mobilt bredband hemma som jag kunde låna på tåget.. kostade 39 kr för en hel dag..  =) Såå de kunde det vara vart att få ha något att göra på tåget det är ju inte super roligt.. Just nu är jag bara i Örebro är hemma i Borås kl 20:00..

de va min helg nu är det en ny vecka framför sig med skola.. och inget jobb änså länge men de kan ändra sig fort..  =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0