Klar med...

..Kursen Rehabilitering/Habilitering. Vi blev klara idag sa läraren så nu är jag ledig Torsdag och Fredag sen börjar den nya kursen på Måndag Geritrik och håller på i 4 veckor..  =)

I morgon blir det ullared med Maria kl 08.00..  Hon ville åka dit och handla och de va längesen hon va där så hon frågade om jag ville följa med och jag tänkte de kan jag väll göra har ändå inget bättre för miig.. 
Idag va jag i skolan till kl 13:30 sen åkte jag hem och diskade och plockade undan lite. Nu har jag nyss varit och slängt kartonger och papper och varit och veckohandlat lite mat så nu har vi kylen full igen det ekade där inne innan. 

Men på Lördag blir vi bjudan på mat i Göteborg utav Kristoffer och Denise. vi va ju hos oss i Fredags så nu blir det göteborg och sen någon helg damsvedjan hon Lina och Micke..   =)  Kan ju säga att min mat inte riktigt blev som jag hade hoppats på men men hade så stressigt den veckan så kom på vad jag skulle göra kl 15:00 samma dag och dom kom kl 18.00 men dom sa att de va gott iaf..  =)  men de vet man ju aldrig ville att de skulle bli bättre iaf men men  =)  de va ju inga kungar ajg bjöd iaf så skit samma..   =)

Nu ska jag snart göra egna hamburagre med bröd tills jonas kommer hem från träningen han beställde de som mat idag..  Sen får jag väll kura ner mig i soffan med lite the framför Idol och gosa med en filt eller nått för jonas är inte jätte gosig eftersom att jag är förkyld och de kan jag förstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0