Kungsmässan, Kungsbacka..

Landade min bil på damsvedjan i morse kl 09:00 så åkte jag och Lina iväg till Kungsbacka, för lite shopping..  Hittade inte jätte mycket men lite.  På kungsmässan blev det ett vanligt svart linne på H&M och en lite finare kortärmad tröja med svart knytning där bak.  Och på gina tricot blev det en lite tjockare tröja och en tunn långärmad skjorta.

Sen åkte vi även till freeport och där hittade jag en jätte söt skylt till min lilla prinsessa..   =) Vill inte lägga ut bild på den än fören syster har fått den..

Och bilen ville även köra till Ikea en sväng oxå..  =) där köpte jag kryddmått och 6 st vinglas, så nu kan der pimplas vin här hemma..   =) Sen styrde vi hemmåt med hög allsång i bilen.. Lina min Lina Puus på diig min sköna..

      

        H&M                           GinaTricot                    GinaTricot                     


         Ikea



Såå det va bilderna på de jag köpte iaf.. 

Nu ikväll så har jag kört jonas till Göteborg han skulle ut på galej där så jag va hemma runt 21:00..  Nu är det tv tittande med chips och sna skart hoppa in i duschen sen blir det nog sängen sova..

Kommentarer
Postat av: Emma och Tindra

de blir spännande att se =) fina kläder.

2010-09-11 @ 22:44:28
URL: http://emmmmaf.blogg.se/
Postat av: Svar till Emma:

Jaa jag hoppas ni gillar den men jag tyckte den va så söt så jag kunde inte låta bli.. :)



Taack

2010-09-11 @ 23:32:33
URL: http://barba.blogg.se/
Postat av: Lina

Fint fint!! :)

2010-09-12 @ 09:56:37
URL: http://allinmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0