Lördag...

Idag är det lördag jag gick up kl 10:30..  va ute igår med några i Klassen och vi va ute ganska länge jag var hemma 03:00   =) 

Jonas va tvungen att gå upp och jobba idag för dom låg efter..  Så nu väntar jag på att han ska komma hem måste ta hand om han idag har ska få bli ompysslad.

För igår precid innan jag skulle åka så kom han hem och haden en jätte uppsväld arm. jag tänkte men gud va har du gjort.. då hade han blivit biten utav något och svullnat. Sen ringde han och sa att ha hade fått ett mörkt dträck i svullnaden så det såg ut som blodförgiftning, så han fick ringa akuten och fick en tid där.. 

Men det var inte blodförgiftning som tur va men han hade blivit stucken utav något och fått en infektion så han fick pencilin med sig hem..  Stackarn..



Nu ska jag dammsuga och diska lite i morgon blir det jobb mellan 09:00 - 16:00

Kommentarer
Postat av: mamma

hälsa jonas att han ska ta det lugnt några dagar.

2010-09-04 @ 18:48:22
Postat av: Svar: Mamma

Jooo de har jag sagt men sen hur mycket han gör utav de, de vet man inte.. idag har har legat i soffan iaf sen han kom hem..

2010-09-04 @ 21:14:54
URL: http://barba.blogg.se/
Postat av: magdalena

usch läskigt när man inte vet vad man blir stucken av. tur det inte var nån fara

2010-09-05 @ 20:08:22
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0