Slö söndag..

Idag är en riktigt slö söndag..  Vet inte vad det är med mig. i Lördags va jag ju jätte pigg men idag.. Vaknade kl 11:00 i morse det är ju sjukt så länge sover jag aldrig och inte nog med de så har jag sovit 1 timme mitt på dagen idag oxå mellan 17-18.. och jag är fortfarande trött.. 

Idag har det inte hänt mycket kollat på tv och pluggat, skrivit på min hemskrivning som ska in på tisdag.. Är nästan klar ska läsa igenom det och skriva lite egna tankar och reflektioener..

I morgon blir det jobb på max mellan 09:45 - 14:00

Nu ska jag kolla på tv Irene Huss får se om jag orkar kolla klart på hela.

Kommentarer
Postat av: Lina

de e så de ska vara på söndagar Ida!! =)

2010-09-13 @ 19:21:13
URL: http://allinmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0