Veckan som kommer

Under veckan som kommer så ska jag försöka träna så mycket som möjligt, iaf måndag till fredag. Pass på gymmet blandat med löpning ute..   sen har jag även bokat i att jobba tisdagen och torsdagen, och så måste jag nog plugga oxå..  =)   Sen får vi se vad som händer mer.

På fredag har vi bokat in med Lina, Micke, Kristoffer och Denise att vi ska ha "halv 8 hos mig".. och vi ska börja hemma hos mig och Jonas.. typiskt :) men men det är ju inte på riktigt så det blir nog bara roligt..

Idag har jag jobba mellan 9-16.. de var som vanligt på jobbet som det alltid är..  Sen åt vi mat och jag tog faktiskt cykeln till jobbet idag. Ska försöka ta cykeln till skolan nu i veckan oxå iaf någon dag..  =)  Helst alla dagar, men vi får se hur det blir med de..  Ni som känner mig de låter bra i början sen vet man hur det blir i slutändan..

Nu blir det nog snart sängen tror jag. Är så extremt rastlös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0