1 vecka i Norberg

Äntligen har jag gått av mitt 100 % vik på sjukhuset har trivts jätte bra och kommer verkligen att sakna det men jag kände att det blev aldeles för jobbigt att jobba 5 dagar i veckan.. Så nu ska det bli riktigt skönt med 1 vecka ledigt.

Igår va vi och hälsade på Ester och Emil.. Va full rulle från tills vi kom tills vi åkte hem =)
Idag har jag bara tagit det lungt.. har sovit en stund på dagen för jag va så trött kände precis som att jag skulle svimma ett tag.. men de blev bättre när jag hade sovit.


Jaaa till något helt annat, nu är vi inne i 26 redan =) va vid barnmorskan i måndags och tog prover tyvärr hade blodvärdet gått ner lite till så de kan ju förklara min trötthet. Och sen så mätte hon magen och skrev in i kurvan och jag låg innanför kurvan de va skönt. Och sen fick jag även höra bebisens hjärtljud =) 150 slag/min..  =) de va roligt att höra men lite läskigt för de slår ju så fort..

     Magen just nu =)

Kommentarer
Postat av: Malin (mamma till Lowa-Lee)

Lilla bulan, va fort tiden går :)

2011-08-18 @ 08:24:24
URL: http://nothinonyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0