Dagarna och veckorna

Går så fort så jag hinner inte riktigt med att uppdatera.. Tjej släkt kryssningen är över lördag till söndagen åkte vi med birka paradise till åland på en kryssning, var riktigt roligt kan jag säga skulle göras om flera gånger tycker jag =) Synd bara att man vaknade upp på söndagen med hals ont och på måndagen så va hela förkyldningen igång, med hosta, snorig, halsont och feber..  FAAAAAN tänkte jag typiskt att de ska komma nu när jag ska åka iväg på lördag.. 

Jag åkte iaf hem till Borås och jonas igen i Tisdags morse.. Skulle ha jobbat onsdag och torsdag kväll men tyvärr fick jag sjukanmäla mig båda dagarna fyy får så dåligt samvete när jag gör de.. Men måste tänka på mig själv nu och på bebisen så man inte riskerar något, för i morgon Lördag åker jag och jonas till spanien 1 vecka och vill inte riskera att jag blir lika dålig som i thailand då åkte jag förkyld och blir jätte kass där nere fick besöka doktor så man fick en massa tabletter och så, vill inte riktigt riskera de nu när jag har ett litet underverk i magen..
Jag har iaf ingen feber och hostar inte så mycket och inget halsont det enda är att jag är lite snorig än men hoppas de hinner ge sig lite mer tills i morgon..

Så idag har vi lite att pyssla med, vi ska till banken och hoppas få ett lånelöfte på en bra summa =) och växla pengar, köpa solkrämer och jonas skulle oxå köpa något i klädväg.. I morgon lördag blir det att tvätta på förmiddagen flyget går ju inte förens kl 19:50 i morgon kväll.. 

ÅÅÅÅÅÅÅÅ det ska bli så skönt att få komma iväg 1 vecka bara komma bort från sverige ett tag och få lite värme och sol, kunna bada och äta gott, så klart har vi all inclusive så det är ju verkligen bara att äta =)

Bebis info:
Är inne i slutet på vecka 27.. herre gud det är snart bara ca 10 veckor kvar :) helt otroligt man tror nästan inte att det är verkligt..  Men jag kan verkligen säga att de känns i magen att det finns något där inne..  Nu de senaste 3 dagarna så har det rört sig och spratlat riktigt mycket där inne, jag känner det ju i magen hela tiden, och lägger man handen på så känns det och nu syns det även om man bara sitter och tittar på magen så ser man hur det rör sig =)
Har tyvärr inte tagit några nya bilder denna veckan men ska se om jag hinner lägga ut en ikväll eller i morgon innan jag åker..

Nu blir det hoppa in i duschen och sen äta lite frukost så man är klar innan jonas kommer hem från jobbet runt 12..


Kommentarer
Postat av: mamma

veckan du var här gick alldeles för fort. men kul hade vi på åland.hoppas ni får en underbar resa med sol bad god mat. kram mamma.

2011-08-26 @ 20:50:33
Postat av: Svar mamma

Ja det gick fort, och de va riktigt roligt på kryssningen. Och nu ska vi bara vila, sola och bada i 1 vecka och ta det lungt och äta gott.. Ska bli så skönt att komma iväg

2011-08-27 @ 11:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0