Vecka 24...

jaaa och ännu en vecka har börjat är nu inne i snart hälften av vecka 24..  =)  Veckorna går och går, men det är skönt.. jaa och vad händer inte så mycket känner att det rör sig lite där inne då och då..  Och nu börjar jag även se lite på korten att magen faktiskt har växt iaf sen i början =) Är roligt, Annars är det som vanligt jag är fortfarande trött fast det är nog mycket för att jag är trött att jobba nu vill verkligen ha lite ledigt nu men nu är det snart bara 1 vecka kvar sen är det ledigt...

Förra helgen va det fullt upp hela helgen, Fick ett sms utav mamma på torsdagen efter jobbet där det stod att dom va på Borås camping, det va mamma, pappa, matilda, emma och tindra =) så de va roligt dom stannade till tisdag förmiddag. Och på lördag runt kl 15 så kom sara hit med tåget från jönköping, så vi pratade och var på bio på kvällen, på söndagen va vi en sväng i knalleland och sen åkte hon hem med tåget runt 18:00   =) Så det har varit en fartfylld helg inte mycket vila, men de tog jag igen med helgen som var nu..

I fredags åkte jag , jonas, lina och micke hem till kristofer och denise i göteborg och blev bjudna på mat =) och så spelade vi spel var hemma run 01:00 på natten, sommnade direkt när jag la mig. Och på lördagen tog vi det lungt på förmiddagen och sen va det kalas för rasmus som fyllde år senare på eftermiddagen, så då blev det smörgåstårta och tårta.. Och på kvällen där när vi kom hem så ser ni från förra inlägget blev vi ju besökta utav 3 st farbror blå =)

På söndagen ville ajg inte sitta hemma hela dagen så jag och jonas tog på oss gummistövlar och tog bilen ut i skogen och skulle leta efter kantareller, men hittade vi några?  Icke blev ca 10 st inte mycket att göra något utav, men vi kom hem med lite blåbär istället så vi kunde äta blåbär med mjölk på kvällen =) men vi fick ju iaf en heldag ute i friska luften i skogen =)


Och nu har det hunnit bli onsdag idag är det lite kvällsjobb som väntar men först ska jag hem till Malin och    Lowa-lee på lite besök innan jobbet. Så efter idag har jag 7 arbetspass kvar innan jag får lite semester ska bli så skönt.


    Nu ser man ju faktiskt att jag är gravid =)

 En present från Sara =) Så sööt..

 Och så en bild på mina två älsklingar..  Min Käraste underbara jonas och så min älskade trollunge till systerdotter..    <3

Kommentarer
Postat av: Sara Fard

Ja nu syns det verkligen på magen :) Va roligt. Skönt med semester snart!!!!! Ha det bäst. Puss

2011-08-03 @ 13:35:12
Postat av: Svar sara

Jaadu det gör de :) fast än är den inte ivägen iaf som tur är kan fortfarande böja mig normalt :)Puss

2011-08-04 @ 18:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0