En jääkla sjukdom

söndagen den 26 december på natten vaknade jag utav att jag hade feber.. Och mycket riktigt sen på morgonen hade jag 39.1..  och sen höll febern i sig resten av veckan plus att jag fick ögoninflammation först i ena ögat och sen i det andra, och förkyld med hals ont och en kraftig hosta. Dagen före nyårsafton åkte jag och Matilda hem till Borås och då känndes allt mycket bättre, men sen när jag vaknade jag på Nyårsafton och hade kände ögongen, jätte halsont och hade ingen röst plus att jag hade svullnat upp jätte mycket under halsen, så jag låg i 39 graders feber hela nyårsafton. Och va inge bättre på lördagen heller, så då tyckte mamma jag skulle ringa och kolla dels med svullnaden och att jag var inne på min 6:e dag med feber.. Fick en tid på vårdcentralen i Ulricehamn..

Och där hade jag dålig syresättning i blodet, och så hade mina kötlar i halsen svullnat rejält och så hade jag nån slags infektion i halsen. så jag fick en Pencillinkur 3 tabletter om dagen i 10 dagar.. 

=) 


Är inte bra än men det börjar bli bra.. Har iaf ingen feber..  1 sak borta..  =)

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas du kryar på dig snart, nu när jobben börjar droppa in. kram mamma.

2011-01-07 @ 16:10:58
Postat av: Svar mamma:

Jaaa nu är det endast lite snorig i näsan, lite hes i halsen och lite hosta.. men snart så.. Kram

2011-01-07 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0