Låång helg..

Blev dag jobb i Torsdags på Tullen, sen på fredagen hade jag tänkt vara ledig men jag la in på kvällen och på fredag morgon fick jag ett sms och blev bokad på Byttorp mellan 15-21.15.. 

På Lördagen jobbad ejag på max mellan 11-16 när jag kom hem så tvättade jag och sen låg jag bara i sängen och kollade på tv sen somnade jag kanska tidigt..  För

Söndagen så blev det jobb på LSS:en mellan kl 8 - 19 så det blev ett 11 timmars pass, men de gick jätte bra för jag trivs så bra med funktionshindrade människor dom är så härliga och man får så mycket tillbaka utav dom :) det som är roligt oxå är att dom blir så glada när jag kommer.. de kanske dom blir när de flesta kommer men de känns ändå bra och roligt..

Nu har jag 3 dagars jobb kvar sen är jag ledig i 5 dagar och de dagara ska spenderas i Norberg med min Älskade familj ska bli helt underbart.. ÄLSKAR ER..

så det har blivit jobb från torsdag - onsdag.. 




Sååå nog om jobb börjar bli väldigt mycket jobb i denna blogg just nu men det är de enda som händer just nu och de är väll bra.
Har även blivit en hel del träning dennna veckan.

Måndag: Spinning
Tisdag: Löpning morgonen + styrketräning i gymmet, och ett Bodypumppass på kvällen
Onsdag: BodyPump pass
Torsdag: Spinning
Fredag: Vila
Lördag: BodyPump
Söndag: Vila

ska försöka bli mycket löpning nu inför Göteborgsvarvet de börjar närma sig alldeles för fört nu..

Nu kollar jag på Wallander men snart blir det sängen för jag är riktigt trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0