Visste inte att det fanns...

Så här mycket jobb att få..   =)  På Fredag har jag jobbat i 7 dagar och på dessa 7 dagar har jag kommit upp i ca 60 timmar och då har jag inte räknat med 2 nattpass jag har haft med sovande jour så det blir ju ännu mer än 60 timmar på 7 dagar bara..  =)  ska det fortsätta så här tills sista Januari så blir det en go summa i februari sen   =)

Ussch i morgon blir det jobbigt ska först jobba inom hemtjänsten mellan 7:15 - 14.30 sen hinner jag vara hemma i ca 2.5 timmar sen mellan kl 18:00 - kl 14:00 dagen efter på fredagen ska jag ha sovande jour inom funktionshindrade..  =)  så det blir en lång torsdag..  Men men.. Är ledig i heglgen så då ska jag bara vila ocj ta det lungt och så ladda upp för en ny vecka med hoppas på mycket jobb denna veckan oxå.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0