Halvtid.. =)

Då har vi kommit halvvägs in i graviditeten.. =) spännande  och en lååång väntan.
Ja ska man skriva, är fortfarande lite smått stolt över mig själv att jag har jobbat varje måndag - fredag sen den 4 april och inte varit hemma en enda gång.. Så mitt mål är ju att jobba hela vikariatet fram till den 12 augusti och  de ser ju lovande ut just nu iaf (ta i trä) verkar ha kommit in i min andra trötthets period nu har läst att de flesta blit lite trött igen nu efter halv tiden och vissa får äta mer järntabletter men de hoppas jag verkligen inte att jag får göra för jag blir så kass i magen utav dom, men känner att jag är tröttare mnu igen, men de försvinner nog så småningom.

Har föresten börjat känna lite saker i magen, det är som att de hugger till lite i sidorna då och då, och även igår kväll så kände jag något längst fram ganska långt ner på magen så kanske va det en liten bebis som rörde sig där inne =) och jag börjar även känna nu att det börjar spänna i magen känner att det spänner till i huden så det är väll att den börjar växa och huden måste spännas ut lite =)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad du är duktig som jobbar och står i ! :D

2011-07-05 @ 21:54:55
URL: http://livetsskatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja faktiskt tycker det är jätte bra.. Sen kanske de flesta kan jobba jag vet inte men iaf :)

2011-07-05 @ 22:56:19
Postat av: Sara Fard

Va duktigt av dig :) Ska bli så spännande när ungen kommer ut!!!! :D pusspuss på dig!!

2011-07-06 @ 00:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0