Vecka 21

jaa dagarna och veckorna går.. Och va gör jag jobbar, äter och sover och på helgerna sover jag i stort sett är så otroligt trött nu igen, fast jag kan inte sova på nätterna då vaknar jag varannan timme i stortsett varje natt, gjorde de hela förra veckan får hoppas att denna vecka blir bättre. 

Men nu börjar man känna lite konstiga saker i magen så det är säker bebisen det bubblar till ibland där innen =) Så mysigt. Fast utanpå magen känns det jätte obehagligt för det känns som att huden inte riktigt räcker till och ska spricka för det är helt stramt och konstigt men det blir väll så innan huden töjs ut ordentligt.. Men just nu tycker jag att magen står still iaf sen vecka 19 och 20.. men den växer väl så småningom. 

             


I Lördags morse tog jag bilen och åkte till Halmstad, där Linda, magnus ester och emil var på semester.. Jag kom dit kl 10 och åkte hem kl 21:15. Vi låg på stranden hela dagen och byggde sandkakor, solade, badade, åt glass och kollade på alla konstiga människor som finns på tylösand =) sen var jag linda och ester på after beatch en stund de tyckte ester va jätte roligt hon diggade med och gjorde precis som dom på scenen =) hade en jätte mysig lördag med två utav mina kusiner =)

Kommentarer
Postat av: Sara Fard

Jag tror man kan köpa sån där kräm på apoteket för att undvika bristningar. Har hört det men vet inte om det hjälper :) Det kanske kan få din mage att kännas bättre. Jag skulle få panik om jag kände att magen skulle vara på väg att spricka :(



Ta hand om dig! Puss&Kram

2011-07-13 @ 01:07:32
Postat av: Linda

Vi hade oxå jättemysigt när du var med oss och hjälpte oss med bus emil, han kan verkligen inte sitta still många sekunder...

ester pratar fortfarande om ida som var och badade med oss...gullg mage du har!

2011-07-16 @ 12:20:29
Postat av: Ida

Jaaa mina gosungar och gosmoster :)

2011-07-16 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0