Vecka 22

Ännu en vecka har gått sakta men säkert =) skulle vilja att tiden går lite fortare, både för att jag vill att min och jonas lilla prinsessa eller prins ska komma till världen och 4 veckor får iaf gå väldigt fort för då får jag äntligen lite semester, för nu är jag så trött så det måste nog ske ett mirakel som de känns nu för att jag ska orka med ända till den 12 augusti.. Men men nog pratat om jobbet nu till min lilla mage..

Magen tror jag och hoppas jag mår bra, den är lite liten än tycker jag och det är fler som säger men du har ju ingen magen alls..  hoppas att allt är som de ska fast den är liten, men de säger nog bara poooff sen ska ní se så kanske jag ångrar att jag sa att den va liten =)
Nej de ska nog vara bra där inne skulle jag tro, Nu är iaf nästan allt illamående över kan komma lite sura uppstötningar ibland efter att jag har ätit nån gång men nu har jag inga problem med att äta så det är skönt.

Jag börjar känna lite rörelser i magen inte rörelser kanske men det är nog bebisen som rör sig men man känner det innuti magen =) det är lite obehagligt men man blir så glad när det händer och när amn känner det =)

Och här kommer två biler på magen kanske blir lite tjatigt men jag vill ha ett kort på varje vecka för då kan man se sen att den verkligen växer förhoppningsvis =)

    

Sen va vi i ullared igår jag och jonas och där blev det även lite saker handlat till bebisen..   :)

 En bilbarnstol =) är bra att ha =)

 Och så klart lite kläder. ett par vita byxor, en pyjamas som ser ut som en kossa i mönstret, en body, en vit mjuk skön babyfilt,två par vita strumpor och en vit mössa.. 

Sen igår efter ullared åkte vi förbi falkenberg och hälsade på mormor och morfar som va där med sin husvagn.. och hon håller på att sticka en jätte go filt till oss som vi ska ha i vagnen och även tröjor och en mössa =) Så roligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0