Vecka 23

Jaaa lite sent skrivet men nu har vi kommit in i vecka 23 snart slutet på denna vecka men men..  Jag mår bra än men är fortfarande riktigt trött snart bara 2 veckor kvar på jobbet.. ska bli så skönt när det är den 12 augusti så jag får lite ledigt..  men men tycker inte att magen växer alls just nu men de kanske den gör.. Börjar bli lite orolig att allt inte är som det ska, för jag tycker magen är liten för att ha gått över halva tiden.. och så tycker jag inte att jag känner så mycket som jag ska känna men de kanske jag gör utan att jag vet de..  har tiden den 17 augusti hos barnmorskan men måste tyvärr byta den tiden för att jag ska åka hem då på min semester hoppas ajg hinner få en tid innan men tror inte de för tror min barnmorska har semester..  men men hoppas att våran lilla bebis mår bra där inne.. Jag testade att mäta magen idag med ett mått band och då mätte jag lodrätt uppifrån och ner och då visadet måttbandet ca 15 cm så ska mäta sen igen och se om det ändrats =)


     Så här ser magen ut just nu  =)

Kommentarer
Postat av: Ewa

Allt är nog bra! På mig syndes det knappt att jag var gravid när jag hade gått halva vägen! Jag var aldrig riktigt stor heller! Jag tycker du har en jätte fin mage för att gått halva vägen!

Hoppas att allt är bra med dig?=)

Kram Ewa

2011-07-28 @ 10:36:18
URL: http://ewiisen.blogspot.se
Postat av: magdalena

jsg tror absolut inte att det är någon fara. men är du orolig är det väll bara och ringa och prata med bm så slipper du gå och tro att nått är konstigt. va glad att du inte är så stor då har du nog inte lagt på dig några extra kg. Vissa syns det ju inte alls på när dom är gravida så dom själva inte ens vet om det

2011-07-28 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0