Då har vi kommit in i Vecka 18

Jaaa tiden bara springer iväg :) nu har vi kommit in i vecka 18 om allt stämmer..  Men de vet vi mer exakt om 1 vecka för då ska vi på Ultraljud.. ska bli jätte spännande jag längtar verkligen.
Efter de känns det lite merverkligt tror jag och det är då som jag känner att jag kan börja små handla lite kläder och sånt smått och gott :) ska bli så roligt att börja handla.. Har velat gjort de redan men har kännts lite för tidigt än.. 

Illamåendet sitter tyvärr i som innan, men det känns som att jag kan äta lite lättare nu iaf behöver inte tvinga i mig all mat på samma sätt som innan.. Men illamåendet finns ändå kvar tyvärr..

Magen börjar växa lite nu, kan inte ha mina jeans längre så nu vill jag att sommaren ska komma så jag kan använda klänninga, kjolar och tunikor så jag slipper byxor..  Det känns som att jag inte kan ha några fina kläder på mig längre.. men men den kommer ju bara till och bli större..   :)

  

Jag tycker att magen nu och i vecka 17 är lika så där finns ingen skillnad.. men men roligt iaf för det är ju lite skillnad mot den allra första bilden jag la ut =)


Nästa gång jag skriver så har vi varit på Ultraljud..  Då har vi det riktiga svaret finns det en lite bebis eller inte.??

Kommentarer
Postat av: magdalena

Tänk om det är två när du redan fått sån kula... dte vore häftigt hoppas. en kille är det i varje fall där inne. men vem vet om det är dubbelt upp. Jag är hundra på att det är en kille..

2011-06-21 @ 22:02:15
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com
Postat av: Ida

Det räcker gott och väl med en :) men jag tror faktiskt oxå att det är en kille.. :) tror Jonas oxå tror de för vi säger han hela tiden.. Men vi får se

2011-06-21 @ 22:13:06
Postat av: magdalena

det är en kille. helt klart...du kommer få pojkar och emma och matilda flickor =)

2011-06-22 @ 12:17:22
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com
Postat av: Ida

Fast alla här tycker jag har sån liten mage för att redan ha gått över 4 månader..

2011-06-22 @ 22:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0