Känns mer verkligt

Igår gick vi in i Vecka 19.. tiden går fort men ändå inte :) 
Och i morse var vi på ultraljud för första gången och de va verkligen häftigt tyckte nog både jag och jonas, man har ju inte riktigt vetat innan att det verkligen finns ett levande liv i min mage för man vet ju inte riktigt hur det ska kännas eller så, men nu såg man att det fanns en levande människa där inne en som rörde sig hela tiden och man såg hur hjärtat pumpade och armar, ben ,händer,fötter och ansiktet. Man såg mer än vad man tror, trodde inte att de skulle synas så tydligt som det gjorde.. =) och de hon såg så såg allt ut som de skulle så de va skönt att höra för det är de som har oroat mig.. som det ser ut nu så får vi en livlig unge för den va inte still i många sekunder =) utan rörde på sig hela tiden.

Jaaa och vad har hänt jag tycker inte att magen har vuxigt något men de kanske den har.. illamåendet sitter fortfarande i inte lika mycket men de kommer då och då.

   Eran sak att avgöra om magen växer något eller inte.. sen är det svårt att se på bild tycker jag för vissa kort tas närmare än andra..

 Här är en bild från ultraljudet..  =) vårat fantastiska lilla underverk..  =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så söt! Spännande! Och magen har vuxit massor :D Mysigt!

2011-06-29 @ 09:27:41
URL: http://livetsskatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Hihi.. Ja och den kommer växa ännu mer :) kram kram

2011-07-03 @ 00:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0