Magen i...

Här kommer två bilder på magen i mitten på vecka 17..

 Putar lite =)     Syns lite mer utan tröjan..


jag vill verkligen att illamåendet ska försvinna nu, för jag tycker att jag äter så dåligt eftersom att jag hela tiden mår illa, och blir lite orolig för att de inte är bra för barnet.. Men i natt låg jag och tänkte att nu ska jag verkligen börja äta bra även om jag mår illa och det tar emot för jag måste göra det..

Idag är det Torsdag och snart helg ska bli skönt och på fredag går Jonas på semester den lyckosten men men de är han värld han går ju upp kl 05:00 varje dag..

Kommentarer
Postat av: Bragesarah

NICE SITE WELL DONE

2011-12-14 @ 11:24:27
URL: http://bragesarah.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0