Månad 4

Idag är vi i månad 4..  Vecka 16..  Och idag kom den första kräkan på hela tiden fyy har ju bara mått illa men så i morse när jag år en smörgås till frukost så fick jag in ett hårstrå i munnen och de va nog de som gjorde lite av det hela tror jag för då kom det tyvärr upp lite mest vatten de va inte mycket men äkligt nog..  jajjaaa skulle väll inte slippa undan så lätt  =)


Idag har jag legat ute och solatr en stund sen åkte jag och jonas till knalleland jag hittade ett linne och jonas hittade ett par shorts och sen ett par jeans shorts..  Sen grillade vi när vi kom hem till middag.

Sen efter maten så blev vi lite uttråkade så vi satte på oss sportskorna och tog oss en härlig men varm promenad på ca 1 timme..  Nu slappar vi i soffan resten av kvällen, känns konstigt att både jag och jonas är lediga i morgon när det är måndag men de ska bli skönt..


Kommentarer
Postat av: britt

jag läser din blogg fast du har inte skrivit på ett bra tag ha det så bra

2011-06-09 @ 10:59:13
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0